Majusz
Administator III Saga Versus
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 23:36, 08 Mar 2011
Temat postu:
Albert |
|
|
Imię:Albert
Nazwisko:
Wiek:19
Wioska:Kumo-Gakure
Ranga:Mising-Jounin
Klan:Brak
KekkeiGenkai:TaiGen
Natura Chakry:Fuuton 100%
-----------------------------------------------------
Umiejętności i Chakra
Umiejętności:
-Wind Release Stream
Przez wypuszczenia powietrza z jego ust, użytkownik ma możliwość zmiany jego kierunku przy dużych prędkościach
-Buraindo, ta specjalizacja czyni nas mistrzami orientacji. W powietrzu, pod ziemią, w ciemnościach - wszystko jedno. Nasz słuch jest wyćwiczony na tyle, że bezproblemowo radzimy sobie z lokalizacją przeciwnika nawet jeśli jesteśmy oślepieni bądź nie mamy najmniejszego pojęcia o jego położeniu, jesteśmy w stanie wytropić kogoś nawet jeśli ten porusza się Sirento Kiringu.
-Sumiyaka, czyli szybkość
oraz refleks. Użytkownik posiadający tą umiejętność ma o wiele szybsze techniki Sunshin/Kumonshin. Rzuty kunai w posiadacza tej umiejętności są dla niego łatwiejsze do ominięcia lub odbicia.
Siła:100
Szybkość:190
Reakcja:200
Celność:150
Wytrzymałość:100
Chakra:170.000+180.000=350.000
-----------------------------------------------------
Techniki
Fuuton:
Shinkuu Gyoku
Shinkuu Gyoku jest techniką Ninjutsu wykorzystania wiatru Element. Po utworzeniu potrzebnych pieczęci strony Danzou będzie wdychać powietrze, a następnie wydalić kul liczne przenikliwy wiatr.
Ch:1pocisk 2.000
Shinkuuha
Shinkuuha jest techniką Ninjutsu wykorzystania wiatru Element. Po utworzeniu potrzebnych pieczęci strony Danzou będzie wdychać powietrze, a następnie obróć swego ciała, wydalania łuki cięcia wiatru. Te łuki będą zdolne do przecinania powietrznych przeciwnika.
Ch:Fala 6.000
Shinkū Renpa
Użytkownik bierze głęboki wdech i wydycha kilka ostrzy wiatru pod różnym kątem, tak jak poruszają się wokół jego głowy.
Ch:10.000
Shinkū Taigyoku
Potężniejsza wersja Fūton: Shinkūgyokuū, gdzie użytkowik wydycha duży, wybuchowy pocisk chakry wiatru z ust.
Ch:8.000
Wind Kunai Blade
wydycha chakrę Wiatru na kunai, która rozprowadza się na ostrzu, dzięki czemu zwieksza swoją siłę i cięcie.
Ch:4.000
Wind Shuriken Blade
Ch.2.000
Fuuton Atsugai
Ch:60.000
Kawarino Spend
Technika przemienia całkowicie użytkownika w powietrze użytkownik jest w tedy nie do wykrycia, jego głos rozchodzi się z każdej strony
Ch:100.000
Chibaku TaiGen
Ch:150.000
Tai:
Konoha Reppu
To technika ofensywno-defensywna, najlepiej sprawdza się gdy przeciwnik otwarcie
nas atakuje, unikamy wtedy ciosu robiąc szybki
przysiad, a pozostając w przysiadzie robimy szybko pełny obrót, podcinając przeciwnika wysuniętą nogą.
Dynamic Entry
Dynamicznie lecimy na przeciwnika i zadajemy mu porządnego kopa.Pamiętajcie nogi prosto!
Konoha Senpuu
Proste tai jutsu polega na uderzeniu nogą.Obrót przy uderzeniu wynosi 180 stopni.
Kage Buyou
Technika polegająca na wykopaniu swojego przeciwnika wysoko w górę, następnie na błyskawicznym pojawieniu się za jego plecami. Zazwyczaj jest to jutsu wyjściowe do innych technik.
Nin:
Nawanuke no Jutsu
Jutsu pozwalające uwolnić się, kiedy jest się związanym
Ch: 200
-Kai
Dzięki tej technice możemy rozporszyć iluzję,niektórych iluzji nie da się przezwyciężyć ''Kai''
Ch: 100
Kumoshin no Jutsu
Kawarimi no Jutsu
Techinka stosowana przez większoś ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca.
Ch: 1000
Bansho Shou
Technika polega na przyczepieniu na kimś notki wybuchającej, a następnie za pomocą tego jutsu notka może wybuchnąć i zrobić niezłe szkody przeciwnikowi.
Ch: 1400
Bansho Kawarimi
Jutsu jest identyczne do Kawarimi no Jutsu tylko, że w tym jutsu rzecz z którą się podmieniamy posiada notkę wybuchającą, niezależnie od tego z czym chcemy się podmienić. Notka odrazu zostaje zapalona w trakcie tego jutsu i może wybuchnąć po 5 sekundach.
Ch:1.500
Meisai Gakure no Jutsu
Dzięki tej technice przystosowujemy się do kolorów otoczenia,jesteśmy prawie całkowicie niewidzialny.
Ch: 5.000 = 1 Post w niewidzialności Max na walke 5 postów...
Kawara Shuriken
Po wykonaniu tej techniki z byle czego np.dachu,ziemi. Powstają shurikeny lecące wprost na przeciwnika.
Ch: 900 Szt.
Grawitacyjny Kula"Grawitron"
Ch: 30.000
Gen:
Kokohi no Jutsu
Bardzo prosta technika pozwalająca na zamianę danego przedmiotu w celu zmylenia wroga.
Koszt chakry:500
Nemuri
Uśpienie jednej osoby, konieczny fizyczny kontakt.
Koszt chakry: 400
Karasu Bunshin no Jutsu
Klon w stylu Genjutsu a raczej podmiana
Rozpadamy się na kawałeczki
Koszt chakry: 1.000
Gen Kawarimi no Shuriken (rozpadam się na 40shurikenów)
Koszt chakry: 6.000
Magen: Kyouten Chiten
Odwrócenie genjutsu, które zostało użyte na nas
Koszt Chakry: 10.000
Fuuin Blue no jutsu
Ch:40.000 (30.000z Sharinganem)
Kyuichose No Jutsu:
Pieczetujące:
Fuuin no Jutsu
Pieczetuje przedmioty w zwoju (np. kunaie itp.)
chakra: 100
Wygląd i Eq
Blejd
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Majusz dnia Wto 21:59, 02 Sie 2011, w całości zmieniany 21 razy
|
|